2015. július 1., szerda

Júniusi összefoglaló

Folytatom a májusban elkezdett szokást, miszerint minden hónap végén összefoglalót írok arról, miket olvastam, mi történt a blogon, és más, ehhez hasonló dolgokról.



Blog

1. Ebben a hónapban összesen 19 bejegyzést írtam: 7 kritika, 4 szerzői adatlap, 4 book blogger challenge bejegyzés, 1 kimaradt klasszikusok kihívás és 1 nyereményjáték.

2. A fölső menüsorba került egy booktag és egy "egyéb" fül, illetve a bal oldali menüsávban láthatjátok a három legnépszerűbb bejegyzést.

3. Folytattam a szerzőkhöz való adatlapok készítését: fénykép, rövid életrajz és magyarul megjelent könyveik listájával (linket társítva azon címekhez, amelyekről írtam kritikát). Ebben a hónapban elkészült:

Laurie Halse Anderson
Berg Judit
Cassandra Clare
Dallos Sándor

4. Ebben a hónapban hat új személy like-olta a Napi könyv facebook oldalát (rekord).

Könyvek

1. Három férfi és három női szerzőtől összesen 2047 oldalt, azaz hat könyvet olvastam el (mindet magyarul, A lány a vonatont nem számítom bele), amikről kritika is készült:

Ha maradnék
Feljövök érted a város alól
Horgonyhely
A képhamisító
A lány a vonaton
Mi lesz velem?
A varázslók

Ezek közül a "Horgonyhely" tetszett a legjobban, mert nem csak érdekes mondanivalója, hanem szerethető karakterei, érdekes világa és izgalmas története is magával ragadott, és azóta sem enged.

 2. Ebben a hónapban új könyveimet a Könyvhéten szereztem be, egy részét a páromtól kaptam, másik részét pedig magam vettem:

Angyalosy Eszter és Baranyai Ákos: Wonderland
Asimov, Isaac: Fekete özvegyek klubja
Dolnick, Edward: A képhamisító
Grossman, Lev: A varázslók
Hawkins, Paula: A lány a vonaton
Leo, Cassia: Fekete doboz
Maxlyn, Amanda: Mi lesz velem?
Moskát Anita: Bábel fiai
Moskát Anita: Horgonyhely
Pék Zoltán: Feljövök érted a város alól
Read, Calia: Szétcsúszva
Tíz igaz történet







3. A molyos kívánságlistámon jelenleg 58 könyv szerepel.

Féléves adatok

Nagyon örülök, hogy belekezdtem a könyves blogba, mert amióta februárban nekiláttam a blog designjának kidolgozásához, csupa kellemes emléket sikerült összeszednem. Eleinte persze bizonytalanul álltam neki a dolgoknak, nem tudtam, elnyeri-e majd mások tetszését is, de azóta kaptam néhány nagyon kedves és pozitív visszajelzés, amelyek alapján javítani tudtam a munkámon. Mindezekhez társul, hogy a múlt júniusban megszerveztem az első nyereményjátékot (újfent gratulálok Bominak), amely kellemes élmény volt számomra. Mindennek hatására ma már úgy érzem, érdemes folytatnom a blogot, már nem olyan érzés, mint ha magamban beszélnék. Köszönöm nektek a bátorító, kedves szavakat.

1. Ebben a félévben eddig 30 könyvet olvastam, összesen 8806 oldalt, a mangákon kívül mindegyikhez készült kritika.

2. Mióta elkezdtem a blogot 129 bejegyzést írtam, amiből  65 könyvkritika, 10 szerző adatlap, 6 book tag, 15 book blogger challenge bejegyzés.


Összes 2015-ben elolvasott könyv havi bontásban:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése