2017. január 23., hétfő

Szalai Mónika

"Minden pillanatban álmokat kergetünk, amelyeket én szerencsés módon szavakba, történetekbe önthetek. Már gyermekkoromban is vonzottak az érdekes történetek, rövid meséket, történeteket írtam, bár akkor még nem is gondoltam arra, hogy ez az út merre visz tovább. Ahogy cseperedtem, változtak a cselekményeim fonalai, de az igazi áttörést (azt az utat, amit magaménak éreztem) a 90-es években látott Sissi című sorozat hozta el számomra. Akkor, ott, magával ragadott az a hangulat, ami a filmkockákból áradt, s tudtam, hogy ilyesfajta regényeket szeretnék papírra vetni. Ám nem hagyományos módon, hanem kicsit modernebb köntösbe bújtatva a történetet, pontosan megjelölt történelmi idő és helyszínek nélkül, így nagyobb mozgásteret hagyva a képzeletnek. Érdekeltek a családi kapcsolatok, a rokoni szálak, és mindig is szerettem az életrajzokat, lassacskán tehát ebbe az irányba fordultam. Minden egyes regényem egy darabka belőlem, az érzéseimből, gondolataimból, így mindig érdekes hallani, hogy egy kívülálló mit érez ezekkel kapcsolatban. Nehéz út ez, de mégis izgatott vagyok, amiért te, kedves Olvasó, esélyt adsz számomra és kezedbe veszed könyvemet. Remélem, kellemes perceket szerzek vele és elégedett leszel, mikor a történetem véget ér.
Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek, aki hitt bennem és támogatott. Elsősorban édesanyámnak, aki túlzás nélkül a legnagyobb rajongóm! Illetve köszönöm az Álomgyár Kiadónak, hogy segített végigmenni a rögös úton, ami e könyv megjelenéséig vezetett. Külön köszönet a szerkesztőmnek (Esztinek) a sok-sok türelemért, amiért nem lehetek elég hálás."

Forrás: Szalai Mónika Facebook oldala

A szerző megjelent könyvei

Titokzatos éjszaka
Gondold újra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése